FAQ

1. Waarom zijn de verzendkosten  € 6,95 en moet ik die ook betalen als ik iets "kleins" bestel?

De verzendkosten zijn € 6,95  omdat we alles via PostNL versturen. Dit houdt in dat alle pakketjes te traceren zijn met "track en trace" en een unieke inlogcode.

2. Als ik niet met iDEAL kan betalen en geen creditcard heb kan ik dan toch iets bestellen?
Dat is mogelijk. Je kunt het verschuldigde bedrag ook per bank overmaken. De bestelling wordt via de webwinkel verwerkt en je krijgt via email een bevestiging van je bestelling en alle betaalgegevens. Zodra je betaling is ontvangen versturen wij je bestelling. Als 3 werkdagen na bestelling het bedrag nog niet is bijgeschreven, plaatsen we het item terug op de site.

3. Kan ik alleen online kopen, of kan ik ook in jullie winkel komen?
We verkopen zowel online tijdens onze kledingparty's op locatie. Ook kun je items via de website bestellen en tijdens een party afrekenen.


4. Is het veilig om via iDEAL aan de Modemakelaar te betalen?
Voor het betalen van de bestelling maken wij gebruik van de internetkassa van Sisow. Sisow is één van de grootste Europese dienstverleners voor het verwerken van online betalingen. Wanneer het moment aanbreekt om de betalingsgegevens in te voeren, word je automatisch naar onze betaalpagina op de site van Sisow geleid. De uitwisseling van gevoelige informatie, gebeurt via een beveiligde verbinding tussen jouw PC en de site van Sisow; De Modemakelaar is er niet bij betrokken. Dit mechanisme garandeert de vertrouwelijkheid van de informatie tegenover De Modemakelaar. Voor meer informatie over de internetkassa van de Sisow, zie www.sisow.nl 

5. Kan ik ook met iDEAL betalen als ik bijv. een postbank of ABN-AMRO rekening heb?
Voor het betalen van de bestelling maken wij gebruik van de internetkassa van Sisow.

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als internetbankierder kunt je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Voor meer informatie zie www.ideal-betalen.nl

Voordelen
iDEAL wordt ondersteund door ABN AMRO, ASN Bank, Fortis Bank, Friesland Bank, ING / Postbank, Rabobank en SNS Bank.
iDEAL bied je een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
  • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
  • Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
  • Controle en overzicht op de betaling

6. Als ik het bestelde artikel wil retourneren kan dat dan?
Wij leveren uitsluitend  kwaliteitsartikelen. Het kan desondanks voorkomen dat het artikel niet aan je verwachtingen voldoet. Het artikel kan dan geretourneerd worden. Voor een uitgebreide beschrijving van de voorwaarden waar deze retourzending aan moet voldoen verwijzen wij je naar de retourprocedure.

7. Als ik het bestelde artikel wil ruilen kan dat?
Als het artikel niet voldoet maar je hebt een ander artikel gezien waarmee je het wil ruilen kan dat. Bijvoorbeeld eenzelfde soort artikel in een andere maat, of een andere kleur, of gewoon heel iets anders. Je kunt het artikel dat niet voldoet retour melden per e-mail zoals beschreven in de retourprocedure en vervolgens met dat tegoed verder winkelen en afrekenen. Zodra we het retourpakketje van je ontvangen hebben sturen we je de nieuwe bestelling toe.

8. Hoe kan ik De Modemakelaar bereiken? 
Je kunt ons altijd mailen op: info@demodemakelaar.nl. Mocht je een vraag hebben dan kun je die echter het beste via het contactformulier stellen.Mocht je het op prijs stellen dat wij telefonisch met je contact opnemen dan kun je dat aangeven. Wij nemen dan dezelfde of de volgende werkdag contact met je op.

9. Verzend De Modemakelaar mijn bestelling buiten Nederland?
Bestellingen uit de EU landen kunnen direct via de site worden besteld. Indien je een bestelling naar een ander land wilt laten sturen neem dan eerst contact op met de Modemakelaar via ons contactformulier. Indien je daar aangeeft wat je wilt bestellen en naar welk land de bestelling verzonden moet worden dan laten wij je dezelfde of de volgende werkdag weten wat de bijkomende verzendkosten zijn. Op het moment dat je akkoord gaat met onze prijsopgave ontvang je een factuur voor de bestelling via de mail. In dit bericht wordt ook aangegeven hoe je deze factuur kunt betalen. De bestelling wordt verstuurd nadat de betaling bij ons ontvangen is.

10. Krijg ik garantie op de artikelen die ik via De Modemakelaar heb besteld?
Je mag ervan uitgaan dat wij kwaliteitsartikelen leveren. Alle artikelen op onze site zijn van merken die bekend staan om hun kwaliteit. Een aantal van onze items zijn 2de hands met mogelijk wat gebruikers sporen. In de omschrijving en op de foto staat dit aangegeven en is de kwaliteit van het artikel duidelijk zichtbaar. Mocht er onverhoopt toch iets met de items aan de hand zijn dan kun je het beste via het contactformulier met ons contact opnemen. Wij zullen er dan alles aan doen om het probleem voor je op te lossen.

11. Naar welke landen wordt verzonden en wat kost het?

Land

Verzending incl. verzekering

Austria

EUR 12.95

Belgium

EUR   6.95 (EUR 4.95 met Kiala)

Denmark

EUR 12.95

Finland

EUR 19.95

France

EUR 12.95

Germany

EUR   6.95

Italy

EUR 12.95

Norway

EUR 19.95

United Kingdom

EUR   9.95

Spain

EUR 19.95

Sweden

EUR 12.95

Switzerland

EUR 19.95

The Netherlands

EUR   6.95

 

Overige landen

 

Alleen na voorafgaande afspraak per email